7 Şubat 2012 Salı

Diş telleri ve ben 2

Tekrar merhaba :)  Diş teli yolculuğuma damağıma takılan çene genişletme apareyi ile başlamıştım (Diş telleri ve ben 1) . Diş tellerim takılalı yaklaşık 25 gün oldu  12 ocakta taktırdım onu yazamadım ama ilerleyişini elimden geldiğinde aktaracağım tel taktıracaklara yardımcı olur belki ileride :)

Ben porselen braket denilen braketlerden taktırdım. Bu yaşta metali kaldıramam diye düşündüm :)  Ama metalde gayet iyi duruyo artık tellere karşı çok sempatim oluştu :)

Resimde gördüğünüz tellerden benimki  .


Dün randevum vardı gittim lastikleri değişti tellerimin epey sararmış çok çay ve kahve içmişim sanırım aslında okadar çok içmedim ama lastikler elbetteki sararıyor . Porselenlerde de biraz sararma olmuş o yüzden üzüldüm açıkçası olmaması gerekiyor aslında . Neyseki dişcim onları da parlattı . Şimdi birazdaha dikkatli olacağım artık çay kahve konusunda bi de 2 haftada bir gidip lastikleri değiştirmek en iyisi.