7 Şubat 2012 Salı

DiÅŸ telleri ve ben 2

Tekrar merhaba :)  DiÅŸ teli yolculuÄŸuma damağıma takılan çene geniÅŸletme apareyi ile baÅŸlamıştım (DiÅŸ telleri ve ben 1) . DiÅŸ tellerim takılalı yaklaşık 25 gün oldu  12 ocakta taktırdım onu yazamadım ama ilerleyiÅŸini elimden geldiÄŸinde aktaracağım tel taktıracaklara yardımcı olur belki ileride :)

Ben porselen braket denilen braketlerden taktırdım. Bu yaÅŸta metali kaldıramam diye düşündüm :)  Ama metalde gayet iyi duruyo artık tellere karşı çok sempatim oluÅŸtu :)

Resimde gördüğünüz tellerden benimki  .


Dün randevum vardı gittim lastikleri değişti tellerimin epey sararmış çok çay ve kahve içmişim sanırım aslında okadar çok içmedim ama lastikler elbetteki sararıyor . Porselenlerde de biraz sararma olmuş o yüzden üzüldüm açıkçası olmaması gerekiyor aslında . Neyseki dişcim onları da parlattı . Şimdi birazdaha dikkatli olacağım artık çay kahve konusunda bi de 2 haftada bir gidip lastikleri değiştirmek en iyisi.
 

lastikler  resimde gördüğünüz mavi lastikler onlar telleri tutuyorlar. Bendekiler ÅŸeffaf tabiki o yüzden sararıyor ve 2 haftada bir deÄŸiÅŸtirmek gerekiyor.

DiÅŸ TemizliÄŸi

Braketliler için özel diÅŸ fırçaları var zaten doktorunuz size gösterir hangisini alacağınızı. Ben ORAL-B 'nin diÅŸ fırçasını kullanıyorum. Bi tanesi normal fırça fakat kılları uzunlu kısalı .. orta kıllar kısa mesela..  DiÄŸeri de diÅŸ arası fırçası. bu fırçayla diÅŸlerin arasını fırçalıyorum baÅŸlıkların yedekleri de var.



AÄŸrım olmadı hiç  ama diÅŸlerimde hassasiyet var tabiki mesela lastikler deÄŸiÅŸirken biraz aÄŸrı çektim olacak o kadar . :)  1 ay geçti gitti bile 1.5 sene de geçer gider .. SaÄŸlıklı güzel diÅŸlere kavuÅŸuruz inÅŸallah :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...